Karenaj
Wilk Spoza Krainy
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 2834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:56, 24 Lis 2010 Temat postu: Rangi: Stanowisk |
|
Spis Rang
Samiec i Samica Alfa - Są to przywódcy Watahy. W ich obowiązkach należy zarządzanie watahą, trzymanie ich w jedności, prowadzeniu nią. Alfa podejmuje decyzje związane bezpośrednio ze stadem mające na celu jej dobro - zawiązuje pakty i sojusze, wypowiada wojny, łagodzi konflikty itp. W jego geście jest także uaktualniać spis watahy, przyjąć bądź odrzucić nowych członków oraz przeprowadzić nauki. Para przywódcza to najczęściej partnerzy.
Samiec i Samica Beta - Są to najważniejsze osobistości w watasze zaraz po parze przywodzącej - Alfa. W obowiązku bety leży nie tylko zastępowanie swojego alfy w razie jego nieobecności, ale także nadzorowanie Dowódców Wojowników, Łowców itp. Beta - podobnie jak i Alfa oraz Dowódcy różnych profesji - przeprowadza nauki/testy nowych członków watahy. Są to najczęściej partnerzy.
Władca Świata Zmarłych i Dusz - Wilk, który umarł dawno temu. Włada on wszystkimi martwymi duszami w krainie, jak również zapewnia im spokojne życie pozagrobowe. Warto dodać, że jest bardzo rzadko widywany.
Wódz - Jest to najsilniejszy - i często najbardziej brutalny oraz bezwzględny - wilk pośród Rebeliantów. Posiada władzę wręcz absolutną w kręgach tych dzikich wilków, gdyż jego słowo jest prawem i każdy jego rozkaz 'musi' być spełniony. Jeżeli ktoś mu się sprzeciwi, to nierzadko równoznaczne jest to ze śmiercią. Jednakże kiedy znajdzie się osobnik, który uważa się za równego lub wyższego nawet od aktualnego Wodza, to może wyzwać go na pojedynek i odebrać mu ten tytuł poprzez zwycięstwo.
Dowódcy X - Dowódcy wojowników, łowców, tropicieli i szpiegów. Dokładniejsze opisy poniżej:
- Dowódca Łowców - wilk najbardziej doświadczony w fachu jakim jest polowanie. Silny, gibki i zwinny. Nierzadko posiadający niejakie kocie cechy - bezszelestny chód itp. Za swoje czyny i decyzje odpowiada bezpośrednio przed alfą bądź betą, od nich otrzymuje polecenia i im bezpośrednio podlega. W zakresie jego obowiązków leży polowanie, organizowanie na owe polowania grup, a także opieka nad resztą Łowców i szkolenie nowych wilków, które chcą podążać w tym kierunku.
- Przywódca Tropicieli - Niejednokrotnie wilk obdarzony doskonałym węchem oraz słuchem - najlepszy pośród swoich pobratymców w tej dziedzinie. Odpowiada przed alfą i betą, opiekuje się Tropicielami. W jego obowiązkach leży szkolenie nowych chętnych do tej rangi.
- Dowódca Szpiegów - Podobnie jak pozostali przywódcy różnych grup, tak i przywódca szpiegów ponosi odpowiedzialność za podlegającą mu grupkę i odpowiada przed alfą. Jest to osobnik najbardziej zaufany watahy, potrafiący błyskawicznie się adaptować, inteligentny, o gładkim języku, znający się na 'wydobywaniu informacji z wrogów' i obeznany we wszelkiego rodzaju zwyczajach.
- Dowódca Wojowników - Wilk najsilniejszy lub najbardziej zasłużony w bojach - niejednokrotnie jedno i drugie - który przewodzi wojownikom watahy i szkoli nowe wilki chętne do objęcia tej rangi.
X Przewodni - Rangi równoznaczne z Dowódcami, ponieważ posiadają te same uprawnienia i obowiązki, co oni. Są więc to wilki podlegające bezpośrednio Alfom i Betom, jak również przewodzące i nadzorujące tych, którzy są Magami i Szamanami w poszczególnych stadach. Szczegóły:
- Szaman Przewodni - Osobnik zajmujący się mistyczną, duchową stroną świata przez niezwykle długi już czas, dzięki czemu dostaje dostęp do różnych, skrytych przed zwykłymi Szamanami zakątkami niematerialnej strony Krainy. Łatwiej przychodzi mu połączenie się z nią, tworzenie żywiołowych totemów, a jego amulety oraz wywary są o wiele silniejsze i bardziej pożyteczne. Szkoli on tych, którzy pragną zostać Szamanami, a także pomaga i nadzoruje te wilki o tej profesji, które są w jego stadzie. Warto dodać, że często posiada on Opiekuna - o wyglądzie ducha-zwierzęcia odzwierciedlającego jego charakter - który wspomaga go i chroni przed niebezpieczeństwami.
- Mag Przewodni - Wilk, który osiągnął poziom wyższy od Mistrza i ma na swym koncie długą praktykę związaną z zaklęciami oraz badaniem nurtów energetycznych ziemi. Posiada lepszą kontrolę od zwykłych Magów, jego rdzeń jest bardziej rozwinięty, a czary potężniejsze oraz dłużej trwające. Posiada dostęp do zakazanych ksiąg, pradawnej wiedzy, jak również łatwiej mu korzystać z naturalnych zasobów magicznych. Na barkach jego spoczywa dbanie o Magów swego stada, pomaganie im oraz szkolenie adeptów chętnych na tę profesję. Nie należy zapomnieć o tym, iż po osiągnięciu tej pozycji, wilk takowy jest w stanie stworzyć sobie Strażnika - bestię-hybrydę (trzech zwierząt) zrodzoną z dziedzin, w których specjalizuje się Mag i będące dla niego swoistym obrońcą i sługą.
*Możliwość zdawania testu na tę rangę dostępna dopiero od poziomu Nadmistrza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karenaj dnia Śro 20:10, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|