Karenaj
Wilk Spoza Krainy
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 2834
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:08, 24 Lis 2010 Temat postu: Rangi: Prywatne osób oraz Watah |
|
Spis Rang Watah
Skrytobójca - Specjalna ranga Nocy. Szczegóły
Pustelnik - Specjalna ranga Ognia. Szczegóły
Sztorm - Specjalna ranga Wiatru. Szczegóły
Głębia - Specjalna ranga Wody.
Szczegóły
Spis Rang personalnych
Szmaciana Laleczka - Sheala
Dusza Watahy Nocy - Inna
Demoniczny Witeź* - Sasori
Nadorganizm** - Artemis
Wampir*** - Kain
Druid^ - Wichura
Trickster^^ - Maksymilian
Sandman^^^ - Danny
*Demoniczny Witeź - jest to wilk, którego jestestwo na dobre scaliło się z rezydującym w nim demonem. Teraz te dwie odrębne niegdyś istoty - nosiciel i pasożyt - złączyły się, tworząc jedno, pojedyncze, piekielne stworzenie. Dzięki takowej kombinacji jest ono w stanie kontrolować czarne płomienie - które zależnie od woli właściciela parzą bądź zamrażają - jak również ogniste ogary wydarte z głębin Hadesu. Kolejną umiejętnością jest szybkie gojenie się ran - nawet po najgłębszych nie zostaje nawet niewielka blizna - a także przejmowanie na własne ciało obrażeń innych wilków.
_________________________________________________________________________________________
**Nadorganizm - Z pozoru przypominający normalnego wilka osobnik, jednak... w jego żyłach nie płynie krew, a w ciele nie znajdziesz narządów wewnętrznych. Jest to powstały z trybików, kabli i tym podobnych rzeczy cyborg, który pojawił się w krainie z tylko sobie znanych powodów...
Bonusy:
+50 punktów do życia
+5 punktów do zadawanych obrażeń
-2 punkty od otrzymywanych obrażeń.
_________________________________________________________________________________________
***Wampir - Wilk, który za życia został ukąszony przez innego wampira. Niewiadomo, jak wampiry powstały. Przez jad wstrzyknięty do ich żył zmieniają się całkowicie. Po ukąszeniu przechodzą w letarg, podobny do śmierci. Podczas letargu osobnik przechodzi zmianę wyglądu. Oprócz wydłużenia kłów nierzadko zmienia się kolor futra etc. Wampir żywi się krwią zwierząt, a także i wilczą, choć zazwyczaj gustują w tych pierwszych.
Wilk, którym żywił się wampir jest osłabiony - jak mocno zależy od ilości utraconej krwi, nie ma jednak obaw o przemianę w potępionego, ponieważ podczas ugryzienia do organizmu wilka nie zostaje wstrzyknięty jad.
Bonusy:
Walki;
+2 do zadawanych obrażeń.
Inne;
- wydłużenie kłów.
- zmiana wyglądu.
_________________________________________________________________________________________
^Druid - Wilk, który poprzez bliskie spotkanie z leśną Driadą stał się po części rośliną. Łączy się z tym zdolność wzywania wszelkich żywych organizmów flory i panowanie nad nimi (opanowane, oczywiście, nie mam zamiaru ganiać wilków i dusić ich bluszczem). Osobnik taki staje się jednocześnie na stałe związany z naturą, przez co odznacza się szacunkiem do istot żywych i chęcią bronienia ich. Nie odżywia się innymi zwierzętami jak normalne wilki, a czerpie składniki organiczne z ziemi i promieni słonecznych. Poprzez zawarty w organizmie chlorofil przyjmuję najczęściej barwę zieloną. Druid jednak traci swoje zdolności w miejscu pozbawionym roślin (jak pustynia), a przy długim braku słońca, wody i dostępu do związków organicznych "usycha", zdecydowanie słabnąc.
Bonusy:
W środowisku sprzyjającym:
+10 pkt życia.
-2 pkt od otrzymywanych obrażeń.
W środowisku niesprzyjającym:
-10 pkt życia.
+2 pkt do otrzymywanych obrażeń.
+ możliwość posługiwania się roślinami.
_________________________________________________________________________________________
^^Trickster - W zamierzchłych czasach mianem Trickstersów oznaczało się niezwykle potężnych magów, które całe swe życie spędzali nad księgami i magicznymi zwojami. Nie mieli oni czasu na życie prywatne, tak więc najczęściej umierali w samotności. Jeden z nich, czarodziej imieniem Ferrin przed śmiercią wydał na świat potomka, które niedługo później okrzyknięte zostało mianem niezwykłego dziecięcia - odziedziczyło bowiem po ojcu większość umiejętności.
W tenże sposób powstał ród Trickstersów, których moc słabła jednak z pokolenia na pokolenie. W okół nie było już magicznych ksiąg, które mogli by studiować, tak więc nie mieli jak szkolić swych umiejętności. Niezwykła niegdyś potęga zmniejszyła się do śladowych przejawów dawnego rodu - Obecnie ogranicza się to do jedynie zdolności umysłowych.
Stworzenia te - bo nie są to dokładnie zwykłe zwierzęta - mogą dowolnie zakrzywiać rzeczywistość wybranej osoby, tzn. potrafią wywoływać przeróżne iluzje. Nie zadają one żadnych ran - poza psychicznymi - nie trwają też wiecznie i po krótkim czasie ustępują.
Raz na jakiś czas [raz, góra dwa na miesiąc] Trickstersi, uprzednio głęboko się skupiając, mogą wytworzyć złudzenie, czy raczej przedmiot, który stanie się realny. Nie może być on jednak ani większy, ani cięższy od nich samych.
Bonusy:
- Tworzenie iluzji.
- 1/2 razy na miesiąc stworzenie realnego przedmiotu, który nie jest jednak większy czy cięższy od nich samych.
_________________________________________________________________________________________
^^^Sandman - Sandman - Ponad 1000 lat temu, gdzieś głęboko pod ziemią, Diabeł stworzył 6 Pierwotnych. Każdy osobnik został złapany w świecie żywych, a później zabity. Lecz od razu po tej czynności, ich stwórca dawał im trochę swej mocy i tym samym wskrzeszał, robiąc ich nieumarłymi. Nie byli do siebie podobni, a ich moce różniły się. Sandman, najmłodszy. Hipnotyzuje wszystkie istoty swym anielskim śpiewem i sprawia, że zapadają w króti sen (3 posty). Nie ma takiego osobnika, który oparłby się tej czynności. Poza tym, jest dużo silniejszy od przeciętnego wilka. Gdy Sandman dorośnie, ujawnia się jego ostatnia moc, czyli przemiana w wielką, niekształtną formę z mackami (max.6 postów/co dwa tygodnie). Jednak nie używa tej mocy zbyt często, poniewać osłabia go to momentalnie, a regeneracja zajmuje dwa dni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karenaj dnia Nie 11:39, 21 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|